Lunch

Sitter och käkar lunch nu, kyckling med färskpotatis (sommarfeeling). Har fått pippi på kyckling nu och käkar det typ två ggr om dagen:P Snart kommer det väl att sticka ut små fjädrar ur öronen på mig.

Var iaf och släppte ut pollartna i morse och fick dra av Qinne en sko som satt fast med bara två sömm. Han måste ha varit lite snurrig i boxen i natt. Så fick dra av den och raspa till lite. Fixade även till båda hästarna och nu är jag alltså hemma igen.

Strax drar Julle och jag ut med mannen till stallet. Ska blir skönt med lite träning, om nu Tanis kan koncentrera sig vill säga, hormonerna snyurrar väldigt mycket i huvudet på henne nu nämligen, tokjänta:)



En av mina favoritbilder på Tanis, Linne har fotat:)





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0