Lovely days

Hellu! Var sjuk igår, och mår fortfarande inte bra. Har typ feber:/ Detta suger då Hanna, jag och Becky skulle träffas i kväll och i morgon skulle jag på födelsedagsfest. Men inget kul för mig nu inte. Ska hem till pappa senare idag, så ska jag ligga i soffan och glo på film hela dagen/kvällen. Blir mysigt:)

Saknar Tanis jättemycket, i morgon ska jag äntligen ut igen, Becky tog henne i går med, tack! Men usch vad jag inte gillar att vara borta från Tanis såhär länge, haha tre dagar, men hon är min lilla bebis ju<3

Ska unna mig vindruvor och en Hästmagazinet idag, ska be pappa att svänga in till Ica Väst.

Blir liksom ingen bloggning nu när jag är sjuk, svårt att komma på något kul att skriva om då:/

Ha det bra, jag ska kurera mig ordentligt!



<3







Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0