Lörredag

God morgon! Har drömt så mycket mardrömmar i natt alltså, uschannemig. Men sov länge iaf så är inte trött. Dock finns det något annat jag är trött över, och det är vädret. Suck alltså, var det inte idag vi planerade in att det skulle vara strålande solsken och 20 grader? Äsch, vi kör på grått och regn i stället. Blä!

Cathrine och jag red ut i går. Tanis blir så jäkla het när vi rider med någon annan, så nu måste jag börja rida ut själv också, jag hatar när jag behöver ta i henne för att hon ska tagga ner. Så det får bli lite ändring. Men hon var väldigt fin stundtals, speciellt i galoppen där hon tog i så fint:)

Blev en pizza igår, Cathrine och jag drog till Capri och cashade pizza. Mums! Sedan blev det "The Descent" hos Julle. Och gud vad vi skrek, scary shit alltså:O Hahahah, fjollfiorna var i farten, usch så läskigt:P

I dag är det Stinadag. Jag ska strax käka frulle och sedan börja fixa mig för en dag med Stina. Det är "Välkommenhemparty" at her place med öppet hur på dagen och föreri på kvällen, sedan ska vi göra stan osäker, det ska festas så mycket som det går, jag har abstinens!











Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0