Jag kommer att överleva, jag kommer att dö

Är så vansinnigt uttråkad så jag vet inte vad jag ska ta mig till. Jag kommer att dööööööööööööööööööö!

Igår gick Stina och jag en långpromenad med mannen i stadsskogen, hajja mysigt, skogen och jag alltså, vi har en thing going on;) Nej, men jag gillar skogen:) Sedan drog vi med Julle till 19 och lyssnade på Hildas kusin som sjön. Sedan drog vi till Williams och hade helskoj, garvade typ halvt ihjäl mig ibland:P

I dag har jag sovit länge och sedan städat hos Britta. Gick förbi stallet också och tog av täckena på hästarna och försökte gosa lite med Tanis, men hon ville bara käka, så jag gav upp, haha, tjockisponny:P

Nu har jag käkat och ska hoppa in i duschen. Sedan är det pluggeri som gäller, suck vad kul.









Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0