Highway through the danger zone

Vilken sommarvärme hörni! Har glidit runt i shorts hela dagen och bara njutit fullt ut av den underbara värmen. Lovely! Nu är sommaren på g:D::D:D:D:D::D:D:D::DD

I morse drog Tanis och jag till Jenny och skodde, hon var lite drygare än vanligt, men sedan var hon lite gnäggig också, Habbe stod och snackade med henne och Dinne hela tiden, så that´s the reason.
Sedan drog jag till Julle och käkade lite med henne och Pinnen innan det var möte i skolan. När jag kom hem igen (skriver hem om Julles place numera:P) så messade Cathrine, så jag hängde med henne en runda till Boländerna. Dock behöll jag plånkan i bilen, för jag har fan inte ett korvöre över till hästprylar nu alltså:/

Nu har jag käkat middag och pluggat, så det blir lite TV innan bruttan kommer hem och hämtar mannen.



Bjussar på ett oranget happy face!







Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0