Hellooooooooo

Svalorna piper/sjunger/skränar (vad säger man egentligen?) utanför fönstret, så mysigt, för för mig så är verkligen svalor = sommar. Lovely!

En dag av plugg ligger framför mig, detta är vrkligen veckan från helvetet! Tre (!) redovisningar, plus två andra uppgifter som jag borde göra klart också. Mama Mia! SÅ jag längtar stört mycker efter nästa vecka, eller kanske veckan efter då verkligen allt är klart, förutom tentan då(A) Fuck, måste börja plugga till den också. Damn.

Aja, överlever gör jag nog ändå, förhoppningsvis. Helgen blir iaf underbar, då jag på fredag, efter skolan, drar till Hökebo och hänger med Julle, hundarna och hästarna. Gött! Hela lördag också och sedan på söndag, om det funkar, så drar Stina och jag till ELITLOPPET! Fun, fun, fun!!!!!

Gick upp extra tidig idag, så nu har jag typ inget att göra innan vi börjar, suck. Ja, jag ska fixa naglarna!










Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0