Hej och hå, i det blå

Gårdagen var fantastisk:D Stina kom hem:D Länge sedan jag var såhär ybermegasuperduperasglad:D Nu är hon HEMMA igen:D Så vi kan hänga hela tiden:D JAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA:D

Okej, Amanda hämtade mig i stallet igår, hon fick klappa lite på Tanis och kolla runt i stallet:) Sedan drog vi förbi Akka och gosade med grabbarna i hagarna. Åhhh vad härligt det var att se dem igen, speciellt Camris förståss. Mitt hjärta<3

Sedan hängde vi hos mig tills vi körde till Arlanda! Och där stod vi i spänd färväntan och bara ville att "Inkommande" till "Ankommet". Och sedan bara kom hon ut genom dörrarna. Stina, världens bästa Stina!

Vi åkte hem till henne och fikade och bara snackade om Australien och allt tufft hon varit med om, shit vad jag ser upp till dig Stina!

Kvällen blev katastrof, så Julle och jag kollade på skräck och glömmde allt annat förutom adrenalinet som pumpade på högsta!

Bilder på grabbarna grus:)
















































Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0