God Morgon

I går hade jag tenta plus rännde runt halva Uppsala hela dagen så hann inte blogga. Kan ju säga att det inte gick allt för superbra på tentan(A) Men jag hade pluggat, men dock inte på rätt saker tydligen:/ Så det är bara att boka 8:e juni, omtenta!

Efter drog jag till Britta och sedan till Jonna och pluggade. Sedan drog jag till stallet och Cathrine, jag och Jenny red i ridhuset. Tanis var pigg(hon har inte gått på typ en vecka) och lite stel i skritten, men väldans fin i traven. Skitläcker faktiskt:) Det var en bana framme med låga hinder och bommar så vi jobbade på där också. Hon var så duktig så, även fast hon inte rktigt visste om hon skulle hoppa eller gå över hindren, så det blev något mellanting:P

När jag kom hem drog jag direkt till Julle och vi hade skräckkväll igen med brudarna. Gött!

I dag ska jag snart till Jonna och plugga igen, sedan till skolan där vi ska ha redovisning och sedan till stallet. I kväll kommer jag att vara död, så blir nog film hos Julle igen. Men det är bra att jag har så fult upp, då slipper jag tänka på annat.

Nu, duschen!



Min älskade<3








Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0