Cozy day I´ll just say

Var ju i skolan ett bra tag och jobbade på. Sedan träffade man tjejerna på stan och vi köpte Cupidosallader och drog till "den hemliga mysiga parken". Hur gött som helst alltså, med Stina igen liksom, I like!!!!!!!!!! Sedan drog Stina och jag runt på stan och kollade på grejer och shoppade loss litegrand:) När vi tröttnade drog vi till ån och chillade med Rasmus och Julle.

Så nu är jag hemma och tar en paus i pluggandet. För i kväll blir det skiva, hahah. Julle och jag ska dra och festa lite på Flurran med Rasmus. Sweeeet, festsugen som fasen, så detta blir kanoners;)


Stinas och mina fossingar på Valla för några år sedan:P






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0