Boyfriend

Suck, Julle har fått mig att börja lyssna på Boyfriend och nu sitter den helt klart på hjärnan, det ända som snurrar runt därinne just nu. Men okej, jag erkänner, den helt okej faktiskt, även om jag typ ligger dubbelvikt och garvar när jag ser videon, hahahah!

Tja! Mår faktiskt ganska bra idag. Har inte ätit någonting dessa dagar så jag har gått ner 3 kilo. Shit alltså, inte likt mig liksom, jag som alltid äter. Men nu har jag slängt ihop en supermumsig pastasallad som jag ska börja smaska på snart, så får jag i mig lite iaf.

Släppte ut hästarna i morse och Tanis betedde sig som en hingst, hahaha, skrek och fjollade runt som sjutton, till och med för Raggiz, hahaha, tokiga ponnybus<3

Nu är jag i stan igen och ska hoppa in i duschen, ska till en klasskompis och plugga vid 1 och sedan en sväng på stan. Har hittat ett par shorts som jag bara MÅSTE ha! Dem är så jäkla heta! Så hoppas så in i norden på att dem har kvar dem på H&M. Whant them so badly!

I kväll blir det söndagsmidda hos pappa, har varit där hela helgen ju och det är så skönt, älskar trädgården just nu också, massor med blommor:)

Nu, mot duschen!















Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0