Tröjan du hatar

Hej jag försov mig i morse, vilken tajming alltså. Skulle upp halv 7, inte okej! Och självklart har jag tajmat in att jag är i A:gruppen i skolan, vilket innebär att när vi har halvklass börajar jag typ alltid 08.15, fyfan vad gött! Men jag e int bitter. Ville vara i den gruppen iaf, för då har jag alltid hela dagen på mig efter liksom, så icke najs men najs ändå:)

Har då iaf varit i skolan då och sedan på Stadsbibblan en sväng. Sedan tog jag bussen hem, latmask, men det var fan kallt idag. SÅ jag unnade mig det:P

Nu sitter jag i köket och käkar, var dödshungrig! Sedan ska jag plugga en massa och then go to the stable. Känner att jag typ har nada intresting to write, så, japp.

Dagens outfit iaf:





















Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0