Tja tja bloggeeen

Sitter här i min säng med Linne i lurarna och pratar/lyssnar på hennes fjollerier. "Ahaaaaa" stönade hon just ut, undrar vad hon har för sig?

Men iaf, så igår kväll blev man hämtad av Bella the Taxi Driver i vilkens bil det även husterade en Julle och en Frida (gökul att träffa bruttan igen som varit i London). Vi styrde hjulen mot staden och mötte upp Rasmus för en middag på 018. Blev en mumsig laxpasta som slank ner, rysligt härligt ställe dessutom. Myspys på hög nivå med garv:P

Sedan tog jag mig en busstur till Salabacke för lite skoj(A) I morse tog jag bussen till Julle och vi kirrade mysfrukost med färskt bröd, förlåt nyyybakat bröd var det ja. Gick hem och fixade mig och drog till skolan. Så nu har jag kommit hem och ätit lite, och sitter nu här då, och ska strax sätta igång och plugga.

Dagens med Linne bobbon, vilket resulterar i konstiga miner:P




En "ny" skjorta jag snott av mamma, superhärligi typ sammetsmaterial fast tunnt, skön och snygg iaf:)












Kommentarer
Postat av: Linnea

haha hmmmm, vad roade jag mig med när jag pratade med dej i tele egentligen? heheheheheehe

2012-03-08 @ 09:14:13
URL: http://uppsalaryttaren.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0