Tisdag

Hello! Lovely weather today to, wonderful! Aja, jo angående mitt träns som hängde på atthyllan i hallen. Jag hade med mig det till skolan. Höll nämligen tal, och snackade då om träns, och det gick skitbra! Var kul även om jag var nervösare än Tanis när hon är som nervigast:P Men det syntes tydligen inte för resten av klassen tyckte jag var duktig:D Doch var det så var det jäkligt snyggt med tränset hängandes sådär hemma, kanske ska ha det hemma ibland:P
Aja, drog till Julle efter skolan, så jäkla nice, var hundra år sedan jag hängde här:O Så snart blire lunch, vi har det naaaaajs:)

Kommentarer
Postat av: JustinaVeraMaria

Är fortfarande lite småtjurig över att jag missade ditt tal... Kanske ska smita in på a-gruppens presentation någon gång. :P

2012-03-06 @ 21:48:18
URL: http://justineeiscalling.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0