These days

Har sedan i måndags endast pluggat och hängt med Julle. Jag har inte gjort nååååågonting annat. Snacka softa sjukdagar. For once liksom. Julle och jag har ätit, massor med mat/kladdkaka/godis/sallad/ja typ det. Men sweet iaf att få bjuda tillbaka lite. Vi har även huserat i mitt kök eller i min säng. Vi har kollat på Bridget Jones Dagbok och Den Sista Dokusåpan, samt annat trams. Vi har hämtat Kajsa, hel och fin hos Leffe och vi har cyklat till Konsum när godissuget inte ville släppa.

Garven för tillfället är åt:

"Man kan överleva jättelänge på annanas!"

""MEN SER DU NÅGON JÄVLA ANNANAS ELLER?!"

Samt:

"Men vad det för jävla skitstad, skaffa asfalt för fan!"



Bruden, vars namn nu är Världens Sexigaste Brud (ödmjuk jag vet)
på min mobil, vem kan ha lagt till det namnet?!







Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0