Söndag vare ja

Vilken dag alltså, jag har varit heltrött heeeela dagen, typ gått omkring och sovit, pigg chey. Meeen helt okej, ha dock verkligen inte gjort någonting idag. Drog ut med Cathrine och Emma till Granngården och Max men näår vi kom till Hööks var det stängt, vi kom 2 min för sent, vilket flyt alltså:P Men det var skoj att hänga lite med brudarna iaf.

Sedan drog jag till stallet och tog in pollarna. Tanis fick gå naken från typ 2 tills jag tog in henne, hur härligt är inte det:) Var alltför tierd för att rida, men det var mysigt att bara vara där, även om det var en kortis. Jag älskar stallet, det är det bästa stället som finns:D

När jag kom hem käkade jag och däckade totalt i sängen och har legat här sedan dess:P Så nu blir det till att borsta tänderna och krypa ner här igen, sooooooooooova<3








Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0