Schamallaschamalla

Tjaaaaa, sov ju ordentligt igår, gött! Drog sedan till Julle och käkade världens största pastasallad, jag skojjar inte, den var huge:O Gott iaf:) Cyklade sedan till skolan och hade gruppmöte. Sedan drog jag och Cathrine runt Boländerna till Granngården (2 ggr, hehe), Hööks och IKEA. Kom hem med massor med braiga grejer.

När jag kom hem käkade vi middag allihop och sedan chillade jag och mamma i soffan framför något program. Supermysigt! Sedan när Julle slutat drog jag dit och vi kollade Bröllopsfotografen (min favoritfilm<3) och mumsade chirrar. Hoppsan, skulle inte jag bli nyttig?

Har haft en riktigt mysig morgon med frulle a la Julle och mys i sängen, tänk att sängen alltid är så där supergosig på morgonen. Nu är jag hemma och ska klockan 12 ha docsmöte med gruppen. Sedan ska jag till Britta och städa och sedan till stallet. Jag saknar min lilla mysponny, vill dit NU! I kväll kör Linne och jag myskväll med TV och gottis, plus att hon sover över myyyyyys!

Ja, jag har skrivit mys typ tusen gånger i detta inlägg, MYS!










Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0