Papapaya cocconut

Vem har inte den låten på huvet liksom, sjukt bra, eller?! HAhahah, iaf så höll jag ju tal iad igen. Infotal om stress och det gick tydligen bra denna gång med. Jag tyckte jag var tomatröd i fejset och kollade på pappret all the time, men jag är tydligen bättre på det där än jag tror, jag blir så lycklig när mina kära klasskamrater säger att jag är duktig, glad tjej:D

Sedan träffade man på Linne i stormen som ägde rum ute i solen (utomhus, kan man äga ett rum då?) och traskade med brillsen ner på stan. Sedan blev det shopping vill jag lova. Herregud vad jag har köpt grejer, men så fiiiina sådanna också, jag gillart!



Införskaffade detta:


* Svarta jeans, mina är så slitna nu så det behövdes

* Gula jeans, alltid velat ha, så nu jäklarns:D

* Pilotbrillor, nu är det jag som är lika het som Tompa i Top Gun, morr

* Nya lack, ett svart(in my heart, the hottest ever!) och ett korall

* En ny korsring, guld med träkors, mums! Ringen från Tyras fick jag ju fint på mig, men det var ett HELVETE att få av sig den efter, sååååå, behöööövde ju en ny(A)

* Värmeskyddssprej




Sprang förbi JulletGullet en svängsing också och kollade in katten som har hår svart som natten, hett, hett!

Here you go, my new things:

















Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0