Måndag

Tja, så, nu vet ni att jag är sjuk så då kan jag ju blogga om lite annat istället:) Gick upp early och tog bussen till stallet. Det fick bli lite uppgradering av täcken idag vill jag lova, inga tunna regntäcken här inte. Tanis var pigg som vanligt, det bästa hon vet är att komma ut på morgonen. Provade ett träns idag med som Cathrine inte använder, ett pullarträns, men käkremmen var typ milslång så det funkar nog inte. Men jag putsade upp det ordentligt iaf:)

Fixade även allt till Tanis även om Becky ska ut senare, men det är så skönt att få gjort allt innan man ska sopa gången, och sen så tycker jag ju att det är väldigt mysig att bara pyssla runt också. Sedan drog jag hem och kröp, efter en varm dusch, ner under täcket igen. Nu har jag ätit lite frukost och kollat massa bloggar. Är ledig i dag och i morgon med en hemtenta, så nu blir det pluggeliplugg, dock verkar uppgifterna skittråkiga, suck:P



Neeeeeesa<3







Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0