Maggiomåndag

Poppar Maggio på högsta, bra måndagsmusik:) Okej, mina helger blir ju lite blogglösa, men festar man så gör man, right;) Så iaf, en update från helgens bravader:

Lördag

Efter en stund hemma ringde Julle och ville ha mig, så jag bikade till bruden och vi chillade godis en stund innan vi cyklade i full rulle, det gick ASFORT, till bussen för vi skulle till stallet och ta in hästarna. När vi kom dit var de redan inne, great att man har kolla alltså, det var Jenny som hade insläppet, inte jag:P Men vi provade Julles rundsydda islandsträns på Tansi och hon blev kanonfin, så det var värt det. Julle och jag satt igång våra hästsnackarknappar och babblade häst tills vi kom hem till mig igen. Hemma gjorde Julle en mastermiddag som vi alla tre(Brollan fick också smaka) slukade med hull och hår, mums var det!

Sedan cyklade bruden och jag till hennes place och snyggade till oss, samt intog lite alkohol, dock var det slut med Turkisk Pepparshots på Systemet så jag köpte en Jäger ist, not good, Jäger is no good shit, iaf inte till att börja kvällen med. Så lite snefylla där, men vi vandrade glatt iväg till Williams i alla fall. Tanken var att vi skulle till Salu men eftersom det blev sommartid(sommartider, hej, hej, sommartider) så skippade vi det, vi hade knappt hunnit iaf. Vilket gjorde att vi var på Williams hela kvällen, och inte fy skam, vi hade skitkul och blev bjudna på shots och drinkar från höger och vänster. Blev sedan efterfest där efter stängning.


Söndag

Kom hem halv 7 typ från Williams och hoppade i säng, dock försov jag mig en timme så 8 drog jag till stallet och släppte ut pollarna. Men egntligen var ju faktiskt klockan 7 då, så det gjorde ju inte så mycket:P Fixade iaf allt på en gång och drog hem och däckade. På eftermiddagen drog vi hela barnaskaran till pappa och hade Våffeldagssöndagsmiddag. Hur mumsigt som helst och supermysigt att hänga med familjen igen:)


I dag

Sov hos pappa så han skujtsade mig till stallet på morgonen. Släppte ut hästarna och sedan begav sig Tanis och jag till Jenny för skoning. ÄNTLIGEN kunde jag rida igen, det var helt underbart härligt:D Supermysigt att skritta iväg sådär tidigt på morgonen på sin egna ponny, lycklig tjej:) Travade lite ochså och hon är helt ren nu, så nice!
Jarko skodde och Tanis(som har lite mer energi än vanligt nu när hon vilat) vägde runt och hoppsan så stod hon på min fot, AJJJJJJJJJJJJJJJJJJJJ! SÅ har haltat omkring lite idag:P Men men, annars var hon duktig.

Kom hem sent så var i skolan en kvart, hehe(A) Drog sedan till Julle och käkade lunch och sedan cyklade jag till Lutis och handlade. Nu har jag damsugit, fick ett ryck, och ska nu ta och läsa en text till i morgon. Sedan blir det Ponny Akuten:DDDDDDDD


CRED till dig om du pallade läsa. Här har ni heta pics iaf:P









Julle nykter.


Emme nykter.




Ibland lyckas man med det omöjliga, att få en bild där BÅDA är extremt snygga.






Jag körde på grönt hos Julle, tyckte det var hett:P






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0