Mååååååååndagen

Tjenare soffråttor. Jag har precis käkat en rejäl lunch, klockan halv 10 en måndag. Det ni! Kan även sägas att jag har varit riktigt hurtig i dag. Åkte ju från pappa klockan 6 i morse, så hästarna fick komma ut halv 7:) Superduper:D Sedasn fixade jag allt och grejade lite extra i stallet innan jag åkte hem, med kvart över 8-bussen:O Hajja hurt!

Så nu har jag ju ätit och ska ta och skriva ner mitt tal, som ju ska handla om stress. Hittade inte alls en gammal pp som jag gjort förut och som jag kommer typ skriva av, nänä(A)

Har checkat in bilder från i fredags, Julle, vi är fan inte nyktra någonstans, även om var så övertygade om det. Men, men, her you go some pics på min outfit i lördags:




















Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0