Lördag

God morgon folket! I går i stallet så drog vi till ridhuset, ena sekunden regnade det och den andra var det strålande solsken, jobbigt. Red barbacka, mysigast så, plus att jag inte orkade sadla(A) Hon var pigg! Som en mört alltså. Skrittade på med övertramp på typ en halvmeter. Sammlade sedan upp henne och började träna halter. I början var hon för nipprig och stannade inte alls fint men så började jag koncentrera mig och vi har aldrig gjort så bra halter. Jag behövde bara spänna magen lite grand så stannade hon. Toppenduktig!

Red med Cathrine, som alltid:), Tanis och jag blir så uttråkade i ridhuset, plus att jag inte vill jobba henne så hårt än, så jag hoppade av och hjälpte Cathrine istället. Sedan skrittade vi ut en sväng, där jonbbade jag på att hon skulle släppa igenom ordentligt i sidorna och hon blev jättefin.

På kvällen kom Linne och vi mumsade chirrar och dipp och kollade på film. Myspys att hänga med min lilla groda, saknar henne jue!












Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0