Hemtentan från helvetet

Har hela dagen igår och hela förmiddagen idag suttit med den jävla hemtentan, plus hela måndagen. Jag hade ju planerat att ha hela måndagen och tisdagen på mig och så blir jag ju dundermegasuperförkyld. Just how I like it! Så skickade in den idag i stället för igår, jag blir så slut i huvet när jag är sjuk så det tog mycket längre tid, plus att jag bara skrev en massa blaj, men den är inne nu iaf, skööönt! Julle har hjälpt mig jättemycket så det var bra gött:)

Nu har jag varit i skolan också och kollat på inspelningarna från förra talet. Det gick väll bättre än jag tänkt mig, men jag sägar "Eh" i vartannat ord:O Hahahaahah! Dock är mina klasskompisar helt underbart gulliga och ger mig massa cred, lyckligchey:D










Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0