Ponnyplutt<3

Tja, drog ut till stallet tidigt i morse med Emma och Cathrine. Vi släppte ut hästarna och sedan körde vi igång, blev en ordentlig vårstädning med sopning all over the place, spindelvävsborttagning, krattning och sådant. Så nu är det så tjusigt så i stallet. Älskar att gå och fixa runt där med friendsen:D Sedan gick jag och Cathrine till ridhuset och jag höll lektion medan Tanis kollade på hopplektionen på andra sidan, haha, hon stod och kollade hela tiden:P

Tanis och jag hade det jättemysigt i går också. Först promenerade vi en bit med Emma och Cathrine och sedan gick vi till utebanan. Solen strålade och Tanis var superpigg:) Först longerade jag henne för att se hur hon rörde sig med hon var prickfri så släppte henne sedan så att hon fick busa av sig. Hon galopperade en massa, och hon galopperar aldrig på banan, hon är för lat(A), så nog var det sprutt i henne allt. Så himmla underbart att se henne busa omkring sådär. Vi har verkliegn haft det jättemysigt på sista tiden och idag kom hon direkt till mig när jag skulle hämta henne i hagen:)

Nu har jag varit på Systemet och duschat, käkat lunch och tårta med Brollan och mamma, för hon fyller år idag:D

Chill hela dagen tills insläppet:)

Pics from the day:



































Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0