All day, all night

Var i stallet från 8 till halv 5, utan att äta något mer än två mackor, det ni! Jag har precis tryckt lite sallad men längtar efter middan som infinner sig om någon timme.

Släppte ut hästarna, kirrade allt till Tanis och Qinne och sopade fint. Sedan hämtade jag Tanis i hagen och gick till fältet och skuttade lite hinder. Sedan tog jag av henne täcket och jag satt på det i solen och hade det gött medans Tanis gick omkring och betade, i en timme! Hur härligt som helst!

Sedan kom Brimi. Den lille gulleponnin:) Gick toppenbra att släppa honom och han blev polare med Svartur och Qvicken över stängslet på en gång. Älskar islänningar! Sedan red vi ut, jag & Tanis, Emma & Svartur och Cathrine & Qinne. Dock red jag och Emma en längre sväng. Red i skogen och travade korta bitar och bara jobbade på, hon var så himmla läcker, skitfin verkligen:D Älskar ponnin<3 Sedan rejsade vi en kortis också och då taggade Tanis järnet, hahaha, tokunge:P

Sedan fixade Emma och jag till Brimi och gullade massa med honom i hagen, och jag hade ponnyridning, hahaha:P

Pics from the day, och FUCK A DUCK så har jag lyckats ställa in att datumet står på bilderna, pajjar ju allt!






















Brimi:
























Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0