Söndag

Hejsan hoppsan, stopp i galopp!

Jag har under dessa degar haft full rulle kanelbulle. Har vaktat Simpe, som nu åkte hem i går:(, hängt med julle, Linne och Stina.

I går var Stina, jag och Joar i Stockholm då Joar sprang Stockholm Maraton. Vädret var inte det roligaste vill jag lova, har aldrig varit så frusen i hela mitt liv, vilket slutade med att jag gick till bilen med en ljusblå filt runt mig, jag såg ut som en smurf:P

I dag har jag storstädat hemma och ska nu till stallet med Cathrine. Har inte ridit sen i tisdags, saknar Tanis så att det gör ont. Men nu när jag haft Simpe så har jag inte hunnit med riktigt, så nu blir det ändring:)

Och jag har dragit av mig halva nagels på vänster pekfinger, så missar jag bokstäver (mer än vanligt) så är det därför, its pain!

Nu, stallet!!!!!!!!!!!!!!!!!


Blir nog ridhuset idag, eller vad säger ni?!






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0