I dag är det faktiskt måndag, inte torsdag

Har verkligen noll koll på vad det är för dag nu för tiden, NOLL KOLL! Skulle någon säga att det var torsdag i dag så hade jag bara tackat och tagit emot, som sagt, noll koll.

I går kom min moster Stina till oss, hon ska vara här över studenten. Så det blev en mysig kväll med prat i köket:)  I dag åkte jag ut till stallet på morgonen och red. Har även varit i skolan nu och pluggat till omtentan. Nu väntar jag på att även min kusin ska komma hit, älskar släktträffar<3

Men i kväll blir det en repa till Stina som FYLLER ÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅR!!!!!!!!!!!! Glassa hos bruden och mysa med folket, gött!



Har mina bananben idag:)







Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0