Stallet

Idag har jag planer. Emma och jag ska åka till Hööks. Dem har fått in höstkollektionen och nya katalogen så jag nästan spricker av nyfikenhet. Vill inte kolla hemsidan först utan vill vänta till jag är där och kan klämma och känna på allting:)

I eftermiddag drar vi sedan till stallet och idag ska tanis och jag ta en redig promenad, så matte får röra lite på flärret:P Nej men har mycket tid på oss då runt 17 kommer det en tjej och ska kolla på boxplatsen, hon hade tydligen ett varmblod, sto. Ska bli spännande:)

Ska ta och köpa mig dessa boots. Har alltid haft gummiboots tidigare då jag tycker mdem är bäst. Dem är mjuka, ger inte skav och blir inte tunga om de blir blöta. Har köpt från både Börjes och Hööks. Men båda har lika dålig kvalla, så nu får det bli ett par i nylon/neoprene. SÅ får vi se om dem är bra, i så fall köper jag ett par till så kan hon ha i hagen i vinter.

Dessa, fast svarta såklart:


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0