Snygging i barret!

God dag! I går blev det röj! Efter att ha snyggat till mig, mums, drog jag till Julle. Det var vaaaarmt ute igår vill jag lova, så det blev klänning och bara ben, lovely! Hos bruden huserade även Rasmus och Emelie med polaren Mathilda. Vi samlade ihop oss i värmen och styrde stegen mot Eriksberg och förkrök. Hade helskoj, men i samma veva bestämde Julle att Salu inte längre var ett alternativ, pga moi, vrf hajjar jag verkligen inte(A) Så det blev Williams för hela slanten, och det blev nice som vanligt:)

I dag, efter att ha vaknat andra gången, drog jag till stallet och red en sväng i ridhuset med Pernilla. Ica skjutsade dit mig så hon fick pussa lite på pollarna också:) Tanis var skitsnygg idag, vitt och dressyrtränset, snygging där! Men jag pallade inte rida ordentligt då jag var lite småhungrig:P så vi travade bara igenom ordentligt.

Nu har jag hämtat Kajsa och snackat en sväng med damerna. För nu är det dinner med familjen som gäller. Mamma och Benny kom hem från Grekland igår, bruna som pepparkakor, så nu myser vi lite:) Mot Basilico!

Moi tonight:

Spana in snyggaste knullrufset ever, hett!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0