One more

När gick du upp ur sängen i morse? 05.28

Vad har du ätit idag? Massa mums

Har du städat på ditt rum? När jag har städat, ja:P

Dagens händelser? Cyklade till jobbet, jobbat, cyklade hem från jobbet. Stallet och hoooome!

Vad gjorde du igår? Vaknade på ett hotellrum(A) och chillade sedan resten av dagen med Julle

Den bästa filmen? Paranormal, lätt! Samt MASSOR med andra:P

Hur många fingrar har du? Jag har faktiskt 10, av någon anledning

Flyter golfbollar? Nej, eller?

Var är du just nu? I min säng

Är det någon annan i rummet? Japp, Chickilickis is in the hood!

Hur många signaler innan du svarar? En, två, om jag svarar i över huvud taget:P

Skiter du ibland i att svara? Nej, har typ aldrig hänt typ, dock är jag rätt dålig på att höra när det ringer:P

Har du en bokhylla? Nej, har böckerna på skrivbordet


Vilken årstid är bäst? Sommar, OM det är varmt!!!

Vilken dag är bäst? Fridays, lätt! FESTA!

Vad köpte du senast? Strawberries




Hus eller lägenhet? Nu lägenhet, när jag blir äldre, hus och gård

Vara ihop eller singel? I love beeing single;)

Skid- eller solsemester? Solsemester

Pussar eller kramar? Båda, samtidigt:P

Vill du ha en snigel på ögat? Hahahaha, den där supergammla reklamen, hahah

Tom Cruise är: Knäpp i huvet men pretty damn sexy

Vem är den bästa rapparen? Petter är grym




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0