Hey you

I fredags blev det krök hos mig först med Julle, Mawlin och Jesse. När vi började vingla tillräckligt tog vi bussen ner på stan och drog till BJ. Vilken kväll, dansade järnet med mina flickor och såg en och annan kotte vill jag lova(A) När dansbenen började tröttna drog vi till WIlliams och chillade där.

Vaknade igår av att Malin drog, sedan somnade jag om till 13, sweet! Städade hos Britta och gick till stallet. Tog mig i kragen och mockade ur bädden. 25(!) kärror senare och en helt slut nisse var jag klar. Blev ingen ridning sedan, to tierd! När Jenny, jag och Emma åkte hem betsämde vi att vi skulle ut och käka. En timme senare sågs vi på stan och gick och käkade på Magnussons. Jag är stolt, dricken numera även rödvin, i mängder:P Gott är det! Massa god mat och trevligt sellis, nice kväll med andra ord. Vi drog även till Bullit och sedan försvann jag i väg på andra äventyr...

Nu är jag hemma och bakis och dan. Väntar på pizzan i ugnen, sedan är det ballefjongen som gäller, med en kanna saft och Spotify. Gött liv!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0