Händer och fötter

Jo men hej på er, jag är för tillfället så förbannad på Blogg.se att jag knappt vet vars jag ska ta vägen, då jag viiiiiiiiiiiiill blogga hela tiden, you know me. Men det funkar ju inte!!!!!!!!!!!!!!

Iaf så har sköna böna fyllt år, Linne the Pinne är numera 20 barre, i pinnår, vilket betyder att hon är typ 13 egentligen, beeeeebis<3 Det här med födelsedagar brukar ju resultera i9 festande, och det blev det, på hög nivå. Länge sedan jag var så tankad som i fredags(A) Men massa folk rullade runt till O´Connors, Terassen och vårat beloved Williams:) Röjde runt och firade min älsklign:)

I lördags blev det lite mer fest, först kalas och teparty hos Linnes mamma och på kvällen när den värsta bakfyllan hade lagt sig körde vi på´t igen. ;)

I söndags var jag på konfirmation, huuuur mysigt som helst, Icas brorsa Niklas som sprang runt i kyrkan föreställande Jesus i skägg. Livat var det, myspys!

Veckan består av jobb och mer jobb, och Tanis förståss. Hon btw är typ bäst i världen. Hon har tre(!) dagar på raken fattat både vänster och höger galopp utan problem, mitt älsk börjar bli riktigt duktig nu:D

Och idag, mina kära vänner hängde Sonja med till stallet:D Bollen liksom, sweeeeet! Hon och en polare till henne fick rida och jag lovar att det var OS-nivå på det, duktigaq tjejer! Jag red lite på ML också, skitkul, men känner inte varandra alls så det blev lite stopp ibland, lilla bebisen:)

Nu har jag poppar festmusik och taggar tusan till helgen då det är fet utgång som händer, as usual(A)

Love you lovers!

XOXO Miss Emli

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0