God morgon, god morgon

#Sagt med han från Nile City-röst#

Vaknade innan larmet av att jag var helt utvilad, äntligen! Jag känner mig mycket piggare idag dessutom, grymt nice. Fick ett litet ryck i morse och rengjorde fläkten, dock har vi ju inget grillrent, suck, det är ju bara så bäst ju:O Skadad för livet har jag sannerligen blivit, haha.

Nu har jag tryckt en redig frukost och ska göra mig i ordning för att åka ut till Britta och städa. När jag kommer hem igen ska jag plocka lite hemma innan Linne kommer över med Cickilickis, ska nämligen vara kaninvakt i en vecka, trevligt med lite sellis:) Vi får se om vi kan bli vänner, dem enda gångerna jag petar på henne är nämligen när jag klipper hennes klor, och det gillar hon inte, så vi får se:P Men ska skämma bort henne med massa gottis så blir hon nog glad:)

LÄNGTAR typ ihjäl mig efter min fina ponny nu. Pernilla kollade henne igår och Becky har ridit torsdag och har idag. Men i morgon ska Ica och jag ut till stallet, så då får jag äntligen pussa på min lilla snutt igen:D

Nu, snygga till sig lite och dra till bussen! Love ya<3

Bild på Sonja och Tanis i tisdags:


Kommentarer
Postat av: Linnea

sv: TAAAACK BESTIS :D

och såfort jag har kommit hem från danmark ska jag följa med till stallet och klappa på din lille powniehest! :D

Svar: Jaaaaaaa, fest på hest:D
Emilia

2012-07-07 @ 11:01:17
URL: http://linnealauras.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0