Nu äre lördag

Drog till Julle efter en dusch efter stallet. Vi såg Insidious. Det var det LÄSKIGASTE jag har sett, Paranormal är barnkalas om man jämför. Det var sjukt! 3/4 av filmen såg jag genom en centimeters lucka mellan mina fingrar. Kan ju säga att jag sov med tänd lampa och partykaninen i ett hårt grepp. Never been so fucking scared in my life:O

Smart som man är så har man, efter att ha åkt samma buss tusen ggr, fuckat upp busstiderna så att jag nu tog en senare buss såklart, suck på mig alltså! Aja, är påväg till stallet och ska skritta i ridhuset, det är haaaaalt ute nämligen. Sedan ska jag städa hos Britta och efter det hem till pappa och chilla hela helgen. Soooooooft!!!!!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0