Mååååååndag

Tja, tjo, tjena! Sitter i köket hos pappa och snackar med Julle i telebobbon, plu har gjort första uppgiften till skolan. Och har börjat på den andra. Det känns bra, riktigt bra:)

Igår had vi det toppenmysigt, käkade salladsbuffe, my idea:P ofc, men ja, vi får välja vad vi vill äta när vi firar våra födelsedagar, så det är najs. Sedan blev det en fet fruktsallad. Jag har med andra ord massa gott att smaska på idag.

Fick roliga presenter kan jag lova. Av Joar, Mova och Emil fick jag ett helt sett med rosa bunkar, muffinsformar, en muffinsbok, servietter och sockerkaksmix, hur cute, nu ska här bakas! Sedan fick jag 4 tusen (!) spänn av farmor och farfar, som jag smart nog ska lägga på körtkortet, celver girl, I know. Av pappa och Marita fick jag en gullig hjärtskål med 1000 spänn i tior:D och ett presentkort på att jag ska får göra en canvastavla. Jag vet precis vilken bild det ska vara, favoritbilden på mig och Tanis. SÅ himmla fint!

Somnade i soffan igår, trött som en lax, så sov till halv 10 idag, så är nu ordentligt utvilad, galet skönt asså. Nu ska jag plugga vidare och sedan chilla hela dagen. Becky tar stallet och jag fixade till kaninerna i går så jag har liksom nothing to do, så jäkla sweet!



En liten bonde, ute och spatserar i gröngräset.






Kommentarer
Postat av: stinisminis

hahhahahahahahhaha jag dor, spatsera. aldrig har det ordet anvats till en mer passande bild!hahaha

2012-01-24 @ 06:55:58

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0