Like a G6

Hellu people, läget mån tro? Guess i´ts all right:) Efter en hård övertalning (tog en halv sekund) så fick Linne med mig på att festa i helgen. På lördag kör vi all in! Förkrök hos mig och sedan FEEEEEEEEEST! Shit vad jag är taggad! Var alltför länge sedan (nyår) som jag festade för fan, nu ska det bli ändring!

Yeap, så äre. Men iaf så hade jag ju registrering i går i skolan. Campus Engelska Parken, Nordiska Språk in now my new home. Känns sjukt bra. I går hade vi lite allmän info och idag gick vi igenom en massa plus lärde känna varandra lite grand. Nice! Jag är sjukt taggad att börja plugga igen, it feels good to be a student, really good!

Jopp, men så äre iaf. Nu har jag ju käkat lunch, nyttigt som fan(A) och ska nu ta och blogga lite och sedan dra till stallet. Blir till att sova hos pappa ikväll tror jag minsann, får se, men börjar 14.15 i morgon, så det är ju chillerill liksom;)



Have a good day foks:)









Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0