Hurrycurry

Eller inte, jag har tre kvart på mig att fixa mig nu, så skönt! Gick upp tidigt och skrev på uppgiften, men kunde bara inte komma på något bra att skriva, så ska se vad de andra skrivit och får lite inspiration. Har nu ätit frukost och ska ta mig ur köket till mitt rum. Hmm, vad blir det för outfit idag då måntro? Får funda lite på det.

Efter skolan ska min grupp sitta kvar och fixa lite på en uppgift till på torsdag och sedan ska jag ringa Julle. Då är det vi, om hon henkar direkt, vilket jag hoppas, till Lutis och hämtar ut mitt Börjespaket:) Skickade efter i torsdags och det kom igår, tufft ju! THen we walk home to me och chillar. Halv 6 ska jag följa med på en till provridning, spännande!:D:D:D


Clothes vare ja, yes yes...



Jag och min snigel i lördags:)







Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0