19 januari, wich means?

That its my birthday! Totally awsome. Jaaaa, helt sjukt är det ju.

Iaf så vaknade jag av att mamma och Jolle kom in till mig sjungandes och med presenter. Fick en bok/två böcker av Brollan. Jessica Anderssons "När kalla nätter plågar mig med minnen av hur det var". Sedan får jag Patrik Sjöbergs bok nästa vecka:) Great! Av mamma fick jag två till vinglas och 500 spänn:) Och så fick jag 500 av min moster, sweet dude!

Drog till skolan och hade lektion i typ 2 timmar. Sedan gick jag och Justina runt på stan, kollade efter böcker till skolan. Det var najs, kul att lära känna nån på en gång liksom:)
Sedan drog jag till jobbet och workade, samt fick en present, ett biokort. Hur najs!

Aja, nu är jag hemma och ska äll till att bädda sängen lite och byta om till myskläder. Mamma kommer hem snart och då är det middag som gäller. Kyckling med klyftpotatis och tzatsiki. Kan det bli bättre, dont think sooooo! Mumms!

Jepp, men vi höres soon again, just so you know:)



I´m sexy and I know it;)





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0