Tjingeling

Tjenare där. Pluggade massa igår så kom liksom inte på något kul att blogga om:P

I morse var jag i stallet och släppte ut hästarna, Tanis var så ivrig idag att hon till och med bankade lite försiktigt i boxväggen:O Fy på ponnyn! Iaf så är det bra varmt nu så det blev lite täckesbyten idag. Sedan drog jag hem, tog 7-bussenk och var hemma igen 09.20, snacka soft!

Skolan börjar 14.15, vi avslutar en kurs idag, lite sorjligt faktiskt, men men. Så innan det ska jag plugga ch käka lunch, få se vad man slänger ihop för något mums.

Efter skolan drar jag hem och pluggar igen. Hard work work!

Gårdagens uteoutfit:













Kommentarer
Postat av: Linnea

sv; du ääääär :D

2012-02-28 @ 13:27:24
URL: http://uppsalaryttaren.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0