Semeldagen

Låter som lemmeldagen, eller stavas ens lemmel så? Aja, vill iaf ha en fet semla när jag kommer hem från stallet. Mums!

Har varit i skolan, gick dit och hem som vanligt och det var ju helt underbart väder, solen verkligen värmer, helt supermysigt:D Sedan ruschade jag hem och käkar nu lite lunch. Sedan drar jag och Cathrine till stallet och fixar allt och väntar in pappa för sedan drar vi till Knivsta och hämtar hö. Så det blir till att röra på fläsket idag. Träning alltså, ska inte dra på mig för mycket kläder bara, vill ju inte se ut som en dränkt katt:P

I kväll ska jag börja plugga till en dugga vi har nästa vecka i grammatik, mitt favvoämne, lätt (NOT). Så jag måste kämpa lite.

Men hare bra, vi hörs i kväll:)











Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0