Fredag idag då

Vilket ju borde innebära en fet utgång, men icke, det får bli en vit helg för mig. Skönt att slippa vara bakis hela helgen dessutom(A)

Idag vaknade jag kl.11. Har inte sovit så länge på länge typ, så det var bra skönt! Har drömt massa konstiga drömmar, i en var jag med i ett krig ute i en skog och gömde mig för elaka mördare och fy vad rädd jag var, gömde mig i en grop och det stod en precis bredvid mig, jag bara tänkte " nu kommer jag att dö". Så sjukt obehagligt!

Idag ska jag ta det lungt fram till 4 då jag drar till stallet och fixar och släpper in hästarna. Sedan ska jag rykta lite på Tanis innan jag drar hem igen. Saknar henne jättemycket bara för att jag inte var där igår:P


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0