En lista

Hur gammal är du om fem år? 25 år

Vem var den sista du träffade? Klassen

Hur lång är du? 173,5 cm, haha, det är viktigt med dem sista 5 millimetrarna(A)

Vilken var den senaste film du sett? Bra fråga faktiskt, men det är nog Jennifers Body, i lördags at Julles place.

Vem ringde du senast? Cathrine

Hur löd ditt senaste sms och till vem? "Japp, det blir plugg och chill med chirrar och kladdkaka:P"

Är dina föräldrar gifta, sambos eller skilda? Skilda med nya

Vilken ögonfärg har du?
Blåååååå som havet

När vaknade du idag?
En stund innan 9 av ett samtal från ett konstigt nr, som tur var var det någon som ringt fel, för hörde bara mummel, tur för jag har extremt sexig morgonröst när jag är förkyld :P

Vilken är din favoritplats?
Stallet, utan tvekan!

Sover du med eller utan kläder på dig? Beror på vem jag sover med;)

Har du någon gång spytt på fyllan? Absolut inte(A)

Tycker du om att mysa?
Nej men verkligen inte, det är så omysigt! Vem gillart inte?!

Kan du några andra språk än svenska? Engelska och “”tyska”

Vad var det senaste du stoppade i munnen? Vill du veta det? Näääärå, hehe(A) En bit kladdkaka:)

Välj ett ärr på din kropp? Okej, nu har jag gjort det

Flirtar du mycket? The girl loves to flirt;)

Vart togs din profilbild för din blogg? I mitt gamla rum, by moi

Vilken var den senaste bok du läste? Elsas Värld i mitt <3








Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0