En lista till(A)

Klädsel

Vad har du på dig idag:
Just nu har jag mina gosiga rutiga pjamasbyxor, en grön topp och min pälshoodie, sjukkläder, hade INTE detta i skolan, haha:P

Vad använder du just nu för skor:
Just nu? Ljusblå gosestrumpor.

Favoritfärg på kläder:
Hmmm, på brallor, svart, lätt! Annars gillar jag det mesta, hatar dock lila och rött på mig, nada snygga, typ:P

Senaste person som:

Sov i din säng:
Me, myself and I.

Du pratade med: Mamma, jag skulle ta upp räkorna ur frysen.

Du delade en drink med: Är det meningen att man ska komma ihåg det(A)

Du gick på bio med:
Julle, Linne och Joar.

Du gick på stan med: Fan vad länge sedan jag gick på stan, kommer faktiskt inte ihåg:O

Skällde på dig: Ehehehhe, Linne igår när nag var sur på mamma(A)


Senaste

Låt du hörde:
Svalkar vinden - Den svenska björnstammen, my favorite right now

Mat du åt: Middan igår, palla käka lunch idag när man har massa gott:P

Kram:
Julle, i lördags, Linne fick ingen kram igår, jag är ju sjuuuuuk

Puss:
;)

Fest:
Vad räknas som fest, förkrök?? Krogen? eller hemmafest? Aja, festade iaf med Julle och Isse i fredags/lördags;)

Känslan:
Jag är taggad på pppppppparty!

Resa: Bilresan hem från Konsum igår?:P

Glädje:
I´m allways happy:D

Gången du var utomhus: När jag gick hem från skolan i sooooolen, vår is in the air, doddododdododododo

Saken du köpte: Chips och fil:P





The partyrockers i fredags:P





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0