Bonjour...

...madame, blablablablablaaaaa... En låt ur Skönheten och Odjuret som jag just nu sitter och trallar på.

Kom hem från stallet för en stund sedan och ska nu skriva ut ett papper och sätta ´mig i soffan och plugga. Sedan blir det middag, jag typ hungrar ihjäl, har bara ätit frukost idag:S

I stallet var det iaf helmys. Det var så varmt i solen uppe vid skogen där hästarna stod att jag tog av Tanis täckena, så fick hon stå naken och njuta en stund, så himmla härligt. Sedan när vi skrittade ut hade hon bara ett fleecetäcke på sig och jag tog vårjackan, hur skönt!

I kväll blir det pluggande och sedan film. Det känns faktiskt riktigt skönt med en lugn helg för en gångs skull, men det är bara för att jag är sjuk, hade jag varit frisk hade jag gjort dansgolven osäkra;)




I bland är ju vi bara sådär galet snygga:P




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0