Antidote

Totaly sick, jag frös som satan om låren när vi var ute idag. Så kom jag hem, drog på mig ylleleggins, mjukisbrallor, två par stumpor, gosesockar och tofflor OCH jag fryser fortfarande:O Crazy alltså! Så nu väntar jag på att Julle ska infinna sig. Hon ska sleepa över minsann. Det blir tredje gången vi sover tillsamans denna vecka, haha, så det kan gå:P

Är snaaaaart klar med plugget. Behöver dock lite hjälp, så ska be Julle läsa igenom det och kanske får något tips av kvinnan. Det är så bra, för vi kör alltid bearbetningar i skolan någon dag innan vi ska skicka in arbetena. Det är supergreat då man kan spåna tillsammans och få tips och ideér, great om ni frågar mig.

Gårdagens outfit:









Is TOTALLY in love i min "sidecutfrilla", den är så jäkla het!




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0