Aaaaaaaaatjoooo

Så låter jag ungefär var tionde minut. Härligt, är toppenförkyld och mår alltså skit!Kände redan igår att nu jäklar är det på g, meeeeen jag har faktiskt varit frisk hur länge som helst nu, så det var väll på tiden I guess.

Aja, drog ut till stallet i morse med Cathrine och hon hjälpte mig att mocka, orkade inte, satt på en halmbal och snörvlade istället(A) Sedan drog vi till ridhuset, jag red, orkade inte gå. Men red ett ordentligt pass iaf. SKritt och travjobbade och sedan tränade jag fattningar. Red barbacka och det gick himmlans bra i fattningarna då, för det är ju mycket enklare att sitta till ordentligt utan sadel.

Efter att ha släppt ut hästarna igen drog vi till Grangården, självklart hade de leverans på morötter på torsdagar så det blev bara lite käk till Qinne. Sedan körde vi till City Gross och Cathrine köpte den rosa hinken till mig, HAPPYFACE:D, fick med mig 2 flarror liniment också. Sedan styrde vi mot Hööks, där det blev boots och äntligen!!!!!! en rosa hovkrats:D 50 spänn blev det då jag hade ett fullt rabattkort, sweet!

Är nu hemma, och kommer att förbli det resten av dagen. Skulle egentligen gå i skolan, men att gå dit och sitta där i 3 timmar och sedan gå hem, det pallar jag INTE. Skulle typ svimma på vägen, så nope. Käkar nu Pyttipanna (Linnes favvoriträtt) och ska sedan krypa ner i sängen och glo TV. SKÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖNT!



Denna outfit körde vi på idag, fast annat pannband och dressyrskydden. Cathrine sa flera  
gånger att Tanis var så söt i sitt ludd, och jaaaaaa, hon ser ut som en liten gulleponni då ju:D







Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0