Sushi

Nu är den tagen, sushioskulden. Och nej, det var faktiskt inte min grej, vissa bitar var goda, men nja, inget jag vill äta typ varje dag nej. Men, men det var skönt att dra ut och käka med sköna böna iaf, dvs Julle.

Blev ju stan, köpte en dösnygg klänning, svarta jeans, strumpbyxor och lite krafs. Plus kortison då mina små röda prickar på armarna vill ha det. Vi använder ett väldigt starkt avkalkningsmedel på jobbet som min kropp inte tycker om nämligen.

Nu ska jag äta frukost och sedan moppa golven, hann inte det i torsdags:P Sedan är det julmys i stallet som gäller, saknar min ponny<3


Kommentarer
Postat av: Lisa

Vill se klänningen!!

2012-12-01 @ 10:35:21

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0