Latmask?

Jag måste nog vara världens obestämmigaste människa. Kan bestämma mig för en sak och sedan hux flux så ändrar jag mig. Jag skulle ju städa nidag när jag kom hem, men tror ni att jag orkar det eller, nope.
 
Stod först i kö på UL. Det var nr 379 och jag hade nr 404, vilken fullträff?! Sedan stod jag i kö på Apoteket, dock inte lika lång. Sedan i kö på Systemet och sedan vänta på bussen. Denna eviga väntan alltså. 
 
Men nu är jag hemma, trycker i mig laxmackor och funderar på hur 17 jag ska kunna bräcka min lilla pingla som för kvällen ser ut som en moviestar. Damn, mitt kex! LinnePinne alltså, SwitchBitch. 
 
Jag fryser så in i norden, eller östen, västen, sydvästen? Riktigt ryser, ni vet sådär när man inte vill att kläderna ska närma sig kroppen för att dem är så kallla. Isch. Men kom precis in, så det är ok. 
 
Äsch, jag damsuger och gör toaletterna iaf, så skiter jag i resten, mamma behöver inget veta(A)
 
Woody, alias me!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0