On my way home

Har haft en galet skön semester! I fredags åkte vi ner till Småland och Bromboda. Mycket riktigt blev det en tidning och poppande till Gyllene Tider. Jag skrålade med i vanlig ordning och bara njöt av att ha flera lediga dagar framför mig. Hos Stina var det fullt hus och på lördagen blev det ett stopp på miljöstationen, svampplockning och bad. Hur varmt och skönt som helst i plurret:) Dock vaknade jag i lördags av att en väldigt aggressiv geting stack mig i armen. Så i söndags låg jag däckad innomhus hela dagen. Hade hur ont som helst plus att jag var helt seg i kolan. I går åkte Stina, jag, mamma, Brollan och Malin till Öland. Såg massvis med isisar och kor. Vi åkte till en gammal borg och där fick vi klappa på grisar, jag vill ha tre små gulliga grisar också:D I dag har vi hängt i Emmaboda och shoppat lite, har nu med mig en långklänning, två linnen, ett skärp och ett par nya pjucks. Gött liv! Har även inhalerat mat och efterrätter i mängder, mums, mums, MUMS! Snart är tåget framme i Uppsala igen, sweet:) Pic på gårdagens efterrätt, jag åt tre portioner(A)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0