Däckad

Hade varken tid eller ork för att blogga igår. Hade det supermysigt på middagen i lördags. Vi var så vuxna och drack vin åt mumsig mat made by Nea. Supergosigt hade vi det och Manda skjutsade oss till bussen sen:)
Då drog jag och Becce till Linne och förade. När vi kom ner till stan träffade vi Stina och Hilda och drog till Terassen. Sedan blev det en sväng till Williams också såklart:) Hade helskoj dock blev det ju några glas vin to many(A)

Igår röjde Jenny, jag och Cathrine ridvägar med vägföreningen, kommer få en superfin skogsslinga. Sedan tvättade Jenny och jag hela stallet. Kan lova att jag var ganska död när jag kom hem, speciellt då jag sovit 4 timmar:P

Somnade 20.45 i går, däckad tjej efter en härlig helg:)

Min outfit på middagen:


Kommentarer
Postat av: malin

hahaha "några glas vin to many", du kunde inte ens gå utan att hålla i mig där ett tag ;)

2012-08-15 @ 00:48:35
URL: http://stjarnfallet.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0