What a night

Jag spenderade inte en endaste krona idag när Cathrine och jag drog runt, tycker att jag är värd en klapp på axeln faktiskt, inte lik mig(A) Hade sedan ett braigt stallmöte med stallgänget idag:) Plus att jag sedan hade lektion för C och det gick hur bra som helst, dem var superduktiga idag, båda två:D

När jag kom hem fick jag duscha och käka halva middagen innan Bella, Linne och Julle hämtade upp mig för en sväng om i Red Berry, myspys på hög nivå:)

Nu har jag laxat räkningarna och ska ta mitt pick och pack och krypa ner i sängen. Har morgonen i stallet i morgon så tidigt blire.

Hattifnatti småungar!

image description
Superhet bild på mig och Bells:P







Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0